Dorien blikt terug op haar eerste maanden als eigenaresse

Dorien blikt terug op haar eerste maanden als eigenaresse

Dorien blikt terug op haar eerste maanden als eigenaresse

Acht maanden geleden begon een nieuw hoofdstuk voor Prummel Interieur. Dorien van Bruggen werd eigenaresse van onze winkel. Wat is er in de afgelopen periode allemaal gebeurd? En welke mooie stappen gaan er nog gezet worden? Dorien blikt terug op deze mooie periode en kijkt vooruit naar de toekomst.

“Mijn droom verwezenlijken, dat is wat ik aan het doen ben! En dat is vooral heel erg leuk,” vertelt Dorien. “Ik ben enorm blij dat ik de stap heb gezet en deze prachtige winkel heb overgenomen. Aan mijn eigen visie werken en de winkel steeds iets meer eigen maken, is geweldig. Ik heb er veel plezier in. Het was ook een hectische periode, er kwam veel op me af. Maar het trotse gevoel overheerst als ik terugkijk. Ik werk elke dag met een fijn team en samen zetten we mooie stappen en trotseren we de drukte en veranderingen.”

Dorien blikt terug

Dorien van Bruggen blikt terug op haar eerste maanden als eigenaresse van Prummel Interieur

Positieve reacties

Klanten reageerden enthousiast in de periode na de overname. “De unieke winkelbeleving, persoonlijke aandacht en kwaliteitsmerken zijn hetzelfde gebleven. Daar hoor ik veel positieve reacties op.” Ook veranderingen in de winkel vallen klanten op. “Ze vinden het nog steeds heel mooi en Hotel Chique, maar noemen het net iets lichter en ruimtelijker. Dat klopt ook, we hebben de indelingen en kleuren aangepast naar aanleiding van actuele trends. De merken zijn grotendeels onveranderd gebleven, al hebben één prachtig merk toegevoegd: Bocx. Daarmee kunnen we nog meer maatwerk bieden en nóg beter inspelen op de wensen van de klant.”

Prummel-beleving

Naast dat er qua interieur en beleving veel onveranderd is, geldt dat ook voor het team. “Klanten worden nog door veel dezelfde bekende gezichten ontvangen in de winkel. We hebben de afgelopen maanden daarnaast een aantal nieuwe collega’s verwelkomd in het team. Ik vind het belangrijk dat zij de Prummel-beleving goed leren kennen, zodat ieder teamlid klanten met dezelfde hartelijkheid verwelkomt en verder helpt. We blijven samen continu werken aan het verbeteren van de winkelbeleving en service.”

Een voorbeeld daarvan is de nieuwe shop-in-shop. “We hebben recent een Light & Living shop-in-shop gerealiseerd op de bovenverdieping. Een prachtig merk waarvan veel van onze lampenkappen, lampen en accessoires afkomstig zijn. Voorheen stonden veel items van dit merk opgeslagen in het magazijn, nu kunnen klanten zelf het volledige aanbod bekijken.”

Datzelfde geldt voor zijdebloemen. “In plaats van een groot deel op te slaan in het magazijn, hebben we nu een bloemenhoek ingericht waar klanten hun eigen boeket kunnen samenstellen. Superhandig ook voor onze stylisten: de klant kan meteen aanwijzen welke bloemen of takken hij of zij graag wil. Een mooie aanvulling is ons nieuwe bloemenabonnement. Hiermee kunnen klanten elk seizoen genieten van een nieuw, zorgvuldig samengesteld zijden boeket. Een duurzame keuze en ideaal voor wie graag afwisselt.”

Woonevent

Ook dit jaar organiseert het team weer het Prummel Woonevent. “Dit wordt alweer de negende editie en ik kijk ernaar uit! Noteer 10,11 & 12 oktober alvast in je agenda. We zijn druk bezig om er weer een spectaculaire editie van te maken en klanten te verrassen met nieuwe onderdelen. Daarvoor zijn we onder andere in gesprek met lokale medeondernemers. Natuurlijk restylen we de winkel met de nieuwste meubelen en accessoires, zodat bezoekers volop inspiratie kunnen opdoen voor het najaar en gezellig kunnen interieurshoppen. En zoals altijd zorgen we voor heerlijke hapjes, drankjes en fantastische prijzen! Binnenkort volgt meer informatie via onze sociale media, website en nieuwsbrief.”

Dorien kijkt vooruit 

Zijn er tot slot mooie ontwikkelingen waar je al iets over kunt delen? “We zijn op dit moment druk bezig met het vormgeven van een nieuwe website. Ons aanbod wordt daarmee overzichtelijker en het wordt gemakkelijker om een afspraak in te plannen. Daarnaast zijn we achter de schermen volop bezig met het moderniseren van processen en systemen. Alles om onze service nóg efficiënter en beter te maken. En we zijn de afgelopen tijd al bezig met de inkoop voor het najaar, de eerste items komen binnenkort binnen. Ook mogen we de komende tijd prachtige interieurs realiseren. En zoals net aangegeven komt het Woonevent dus weer aan. Ik heb veel zin in de komende periode!”

Terug naar het overzicht